Xalidə Həmidova


TRİZ TEXNOLOGİYASININ FƏLSƏFƏSİ VƏ BU TEXNOLOGİYANIN MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL MÜƏSSİSƏLƏRİNDƏ TƏTBİQİ

Annotasiya. Məqalədə TRİZ texnologiyalarının məktəbəqədər yaşlı uşaqların inkişafına təsirindən, məşğələ prosesinin təşkili zamanı istifadə olunan TRİZ metodlarının istifadəsindən bəhs edilir, texnologiyanın məqsəd və vəzifələrinin tətbiqi imkanları təhlil olunur. Məqalədə TRİZ fəlsəfəsinin uşaq şəxsiyyətinin inkişafına təsirindən bəhs edilir, müxtəlif ölkələrin təcrübəsindən nümunələr göstərilərək müqayisəli təhlillər aparılır. Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində bu texnologiyanın tətbiqinin uşaqlara təsir dərəcəsi araşdırılır, TRİZ nəzəriyyəsinin (şəkil 1.) uşaqların yaradıcı və innovativ düşünməyə təşviq yolları və imkanları tövsiyə edilir. Məqalədə beynəlxalq təcrübədə istifadə olunan TRİZ texnologiyaları araşdırılaraq yerli təcrübədə məktəbəqədər təhsil müəssisələrində tətbiqi yolları təqdim edilir.

Açar sözlər: TRİZ, texnologiya, məktəbəqədər təhsil, inkişaf, yaradıcılıq.

Yüklə Öncəki səhifə